رئیس اداره اوقاف آمل گفت : 2 هزار مترمربع زمین به ارزش 400 میلیون ریال در آمل وقف کمک به افراد نیازمند و ایتام شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام رسول علیخانی امروز در گفت و گو با ما بیان داشت: وقف یکی از سنت‌های حسنه و نیکو در دین اسلام بوده که بسیار توسط اهل بیت، بزرگان دین و ائمه اطهار توصیه شده است.
 
وی با اشاره به نخستین وقف ثبت شده در سال جدید در این شهرستان یادآور شد: زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع به ارزش 400 میلیون ریال صبح امروز در آمل وقف شده و به ثبت رسید.
 
علیخانی یادآور شد: خانم زهرا نیکزاد واقف این زمین روز گذشته آمادگی خود را برای انجام این وقف در خیمه معرفت طرح آرامش بهاری آستان امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان اعلام کرده و امروز مراحل ثبت آن به پایان رسید.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل عنوان کرد: این زمین که در روستای اوجاک شهرستان آمل واقع شده است برای کمک به افراد نیازمند و ایتام اختصاص یافت.
 
علیخانی ابراز امیدواری کرد: در سال 93 خیران و مردم نیک‌اندیش این شهرستان بتوانند با انجام سنت حسنه وقف در امور مختلفی که با نیت واقف انجام می‌شود گام‌های مهم و ارزشمندی را در راستای آبادانی، کمک به محرومان و نیازمندان، برپایی مجالس اهل بیت و دیگر امور دینی، مذهبی و فرهنگی بردارند.
/2759/